Vi håper du er klar for en KICKSTART BoostBox! Den er rett rundt hjørnet,
og vi gleder oss stort til å sende ut alle boxene. Denne boxen har fornøyd garanti, vi har fylt den stappfull av spennende nyheter og treningsutstyr! Hva betyr en KICKSTART for deg? Vi gir deg noen av våre tanker rundt et nytt år med nye BoostBoxer.

 

Kickstart uten nyttårsforsetter

For oss betyr ordet Kickstart en ny og sprek start, eller fortsettelse på sunne og spreke vaner! Uansett hva ditt utgangspunkt er, innenfor trening og kosthold, håper vi at vår Kickstart kan motivere deg og inspirere deg til å ta gode valg i 2019! Grunnen til at vi skriver “uten nyttårsforsetter”, er at vi liker NYE MÅL mye bedre. Nye mål kan være mer detaljerte og mer realistiske enn hva nyttårsforsett ofte er. Dessuten kan et mål innebære en plan, hvor du selv bestemmer når du vil sette deadlines, OM du vil sette deadlines og hva du kunne tenke deg å belønne deg selv med 🙂

Med Kickstart BoostBox, får du det du trenger for å virkelig komme i gang- uansett om du skal være med i en konkurranse, gå ned i vekt eller jobbe mot mer styrke. Vi gir deg treningsutstyr som kan brukes overalt, og mange andre spennende nyheter som skal gi deg en BOOST!

Mens du venter på din box, skal du få noen tips til hvordan du kan sette deg mål og jobbe mot de:

  • Planlegging er nøkkelen til suksess – det kan lønne seg å sette opp en god og detaljert plan
    • Hva ønsker du å oppnå innenfor ulike kategorier? Feks: Trening, kosthold, sosialt, jobb, skole…
    • Når ønsker du å oppnå de ulike tingene?
    • Hvorfor ønsker du å oppnå de forskjellige tingene – hva er motivasjonen bak?
    • Hva vil du få ut av å oppnå målene? Feks: Det vil gjøre meg mer glad, det vil gjøre meg sterkere, det vil gjøre meg til en bedre venn etc.
  • Tenk litt på følelsene dine rundt målet som settes. Å bli sterkere kan også kanskje innebære en følelse av å bli mer glad i seg selv, eller av å være bedre rustet mot utfordringer? Her kan du bruke litt tid på å tenke ut dine egne svar.
  • Jo mer detaljert, jo bedre: Et godt tips kan være å skrive opp ulike delmål på veien til de større målene.
    • Feks: Du ønsker å ta 60 kg i knebøy innen juli. Kanskje kan delmålet ditt være 50 kg i mars? Du bestemmer!
  • Sett opp en prioriteringsliste dersom du har mange mål. Dette er også med på å gjøre ting mer realistisk å oppnå.
  • Vær realistisk med målene du setter deg. Er det oppnåelig for deg? Har du satt av nok tid?

HUSK: Veien mot målene dine er også et mål i seg selv. Du skal ut på en reise – kort eller lang. Forbered deg på prosessen du skal ut i, og

forbered deg på potensielle skjær i sjøen eller muligheter for at målene endrer seg underveis. Det er helt greit! Men med forberedelse og planlegging er du bedre rustet mot alt du skal møte på 🙂

 

Nå er vi nysgjerrige – hva er DINE mål? Del det gjerne på Instagram eller Facebook og tagg oss! #boostboxno @boostbox.no