Vi vet at dere BoostBox-kunder trener variert og ulikt! Noen trener på treningssenter, noen trener bare ute og noen trener mest hjemme i stua. Vi ønsker å kunne inspirere dere stadig til nye økter – og til å opprettholde en god treningsrutine! I denne artikkelen gir vi deg en SUPER økt du kan gjøre både hjemme, på treningssenteret og ute – med utstyr du har fått i BoostBox!

 

Oppvarming

Her gjør du de to øvelsene etter hverandre uten pause – målet er å få opp pulsen og få kroppen varm!

10 Jumping jacks

10 Burpees

30 sekunder løping på stedet

 

Hoveddel

Her skal du bruke 1 minutt på hver øvelse – gjør så mange repetisjoner du kan i tidsrommet!
Det er meningen at du skal jobbe med høy puls og kjenne det svi i musklene.


Ta så lang pause mellom hver øvelse som du trenger, feks. 30-60 sekunder.
Du bestemmer selv om du ønsker å gå gjennom øvelsene en gang eller flere ganger –
alt ettersom hvor lang og slitsom økt du ønsker deg 😉 

Knebøy med strikk

Mountain climbers

Glute bridge med strikk

Sittende roing med strikk

Gående utfall

Pushups (lettere variant: med knærne i gulvet)

Facepulls med strikk (fest den rundt et bord, føttene dine eller en stolpe)

Burpees

 

Når økten er ferdig, kan du kose deg med en god proteinbar eller annen snack du har
fått i BoostBox! I Booty BoostBox fikk du blant annet smaksprøve på et helt nytt proteinpulver
og herlig sjokoladepålegg fra Bodylab. Gode smaker etter god innsats!

High five 😀